Montag, 23. November 2015

Vörösboros szelet fehér csokival, áfonyával

Amikor beköszönt a hideg idő, azonnal eszembe jut a vörösboros szelet, amit szintén roppant egyszerű elkészíteni!



250 g liszt
4 tojás
200 g barna cukor
1 vaníliás cukor vagy vanília
200 g vaj
½ csomag sütőpor
125 ml vörösbor
150 g csokireszelék
2-3 evőkanál kakópor
1 teáskanál fahéj
1 teáskanál rum
néhány kanál áfonyadzsem (elhagyható)

A tészta alapanyagait keverőgéppel jól összekeverjük, a lisztet, a sütőport és a kakaót óvatosan hozzáadjuk. Az eredeti receptbe ekkor kerül bele a csokireszelék is, ezennel én ezt most kihagytam, mert fehér csokireszelékkel szórtam meg a végén.
Kikent tepsibe igazítottam a masszámat és a tetejére áfonyadzsemet kanalaztam.



Előmelegített sütőben 180 fokon ca. 20 perc alatt megsütöttem. Tűpróba!
Amikor kivettem a sütőből reszeltem rá a fehér csokoládét, így az enyhén havas időhöz illett a fehér tetejű vörösboros szelet. :-)



Sütéskor már az illatok a bornak és a fűszereknek köszönhetően ínycsiklandóak...

2 Kommentare:

  1. ilyenkor azt szokták csinálni, hogy a szakácsba is kell legalább ugyanannyi vörösbor :) :)

    engem a gyerekkori kakaós lepényre emlékeztet, amit Nagymamám oly sokszor megsütött...

    AntwortenLöschen