Freitag, 27. Mai 2016

Spárga a palacsintába is

Amikor itt a spárga szezon akkor váltogatva esszük hol a fehéret, hol a zöldet. Új receptre akadtam a palacsintába tekert spárgákkal kapcsolatban.
Mivel a palacsinta minden változata nálunk igen kedvelt, nem volt kérdés, hogy ez a kombináció is hamarosan az asztalunkra kerül.
Zöld spárgát választottam hozzá, a színek harmóniája is igen fontos tényező a gasztronómiában. Ahogy a német mondja “ Das Auge isst mit ” a szemnek is látványosnak kell lennie. :-)

A palacsintatésztát cukor nélkül, pici sóval hagyományosan készítettem el.


Egy csomag zöld spárgát meghámoztam és sós vízben roppanósra megfőztem. 
Hat-hét szálanként betekertem a spárgákat a palacsintákba. Kivajazott tűzálló tálban elrendeztem. Megszórtam sajttal és pár percre a meleg sütőbe tettem, míg ráolvadt a sajt. Holland szósszal tálaltam.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen