Mittwoch, 10. Juni 2015

Epres-banános browni-torta

Ezt a receptet egy általam gyakran látogatott és igen kedvelt oldalról, - Antal Vali - hoztam, némi változtatással.
A brownie tésztájába aszalt gyümölcsök helyett áfonyadzsemet tettem és egyéb fűszerekkel is ízesítetem, pici koriander, fahéj, szerecsen is került bele. Pár hete tudtam meg, hogy vodka nem csak színtelen lehet, hanem sötét whisky színű is. Egy lengyel ismerősünktől kaptunk egy számomra addig ismeretlen, ellenben különösen ízletes vodkát és jócskán löttyintettem belőle a tésztába. Nagyon jól illett hozzá!
A kihűlt tésztára ajánlott banánpuding - ami valójában nem is puding - annyira megtetszett, hogy legközelebb más sütikhez is ezt fogom alkalmazni, mint pudinghelyettesítő!
A kész browniet epertükrön tálaltam, a siker teljes volt!
Epertükör: epret, a narancs másik felének levét és pici limonés kandírozott cukor levével folyékonyra turmixoltam. Kész.


 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen