Montag, 29. Juni 2015

Pihe-puha túrótorta meggyel-mákkal gazdagon

A világ legegyszerűbb túrótortáját készítettem el finom hazai meggyel és mákkal gazdagon. Laza puha tésztáját nem győztem kivárni, hogy kihűljön és már langyosan megkóstoltuk. Amilyen könnyű elkészíteni olyan finom!


125 g fehér csokoládét gőzön felolvasztottam és belekevertem 125 g túrót ( nálunk a túró állaga, mint odahaza a krémtúró) és 3 tojás sárgáját.
Előmelegítettem a sütőt 170 fokra, majd a tojások fehérjét pici sóval géppel keményre vertem. A túrós masszához óvatosan hozzáadagoltam a felvert tojásfehérjét, finoman eldolgoztam benne. Sütőpapírral kibélelt formába öntöttem. Tetejét megszórtam porcukros mákkal. Már előző nap a kimagozott meggyszemeket finom hazai pálinkába áztattam. A pityókás meggyszemekkel díszítettem a tortát. A tortaformát egy vízzel teli nagyobb formában az előmelegített sütőben 15 percig sütöttem. Majd kikapcsoltam a sütőt és további 15 percig pihentettem a tortát.
Könnyed, finom és gyors! :-)




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen