Montag, 17. August 2015

Minden málnás torta


Málna torta

Málnavelő:
málnaszemeket mézzel, pár csepp citromlével, fűszerekkel (citromos kakukkfű, bazsalikom, zsálya) vaníliával a botmixerrel kikevertem.

Piskóta:
3 tojás (S), 10 dkg barna cukor, 10 dkg liszt (fele búza, fele rizs), ½ teáskanál szódabikarbóna. A fehérjét a cukorral, pici sóval keményre vertem. Keverés közben egyenként hozzáadtam a sárgáját is. Végül óvatosan fakanállal belekevertem a szódabikarbónás lisztet is. Öntöttem hozzá a kikevert málnavelőből is, szép színe lett. 180 fokon megsütöttem, hagytam hűlni.

Krém:
25 dkg túró, ízlés szerint cukor/méz, vanília, reszelt citromhéj, málnavelő, zselatin. A túrót jól kikevertem a mézzel, a fűszerekkel és öntöttem hozzá málnavelőt. Végül belekevertem a kissé meghűlt zselatint.
A formában hagyott kihűlt piskótára rákentem a túrós-málnás krémet és betettem a hűtőbe dermedni.


A jól áthűlt tortát nagyszemű málnákkal díszítettem és málnás zselatinnal leöntöttem. Órákba telik, míg elkészül a torta, de a málna varázsa mindent pótol! :-)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen