Dienstag, 4. August 2015

Palacsinta málna-álomban

Frissen szedtem málnát és közben azon gondolkodtam mit készítsek vele. A palacsintára esett a választásom, de nem a magyaros változatra, hanem az amerikaira.


4 tojás sárgájából, 30 dkg lisztből (fele búza, fele rizs), 6 evőkanál barnacukorból és annyi kókusztejből amennyit felvett tésztát kevertem. Nem baj, ha egy kicsit keményebb, mert a felvert tojásfehérjék -amiket utólag hozzákeverek - lazítanak a tésztán. Reszeltem bele egy citrom héját és egy vaniliás cukrot is kapott.
Összesen 65 dkg málnát szedtem, egy részét díszítésre félretettem. A többit egy vaníliás cukorral és fenyőrügy-mézzel, pár levél bazsalikommal, citromos kakukkfűvel és zsályával alaposan kiturmixoltam málnapürének.
A túrós-málnás töltelékhez 25 dkg krémes túrót, 1 citrom reszelt héját, pici levét, 1 vaniliás cukrot és fenyőrügy-mézet tettem és kevertem. Végül öntöttem bele a málnapüréből.






 Kedvünk szerint díszíthetjük, az ízek mesések! :-) Nem lehet abbahagyni! :-D


2 Kommentare:

  1. Nem is tudtam, hogy van gasztrós blogod is. :-)
    Tök jó az a sok bogyó, amiket a természetben szedtél.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pár hete szétválasztottam az utazós blogomat a gasztrós bejegyzésektől.
      És milyen finomak a bogyók. :-)

      Löschen